Her yerin Kudüs olduğu bir dünyada herkesin İsa olmasından doğal ne var? Hayır, gerçek kurtarıcılarımız elimizden alındığı için sormuyorum bu soruyu. Sadece soruyorum. İstanbul, İstanbul olarak kalsa daha güzel olmaz mı? Neden cehenneme çeviriyoruz? Ve neden hayatımızı cehenneme çeviren insanlara, şehirlere, denizlere aşığız?


Kitap Yorumları - (1 Yorum)
Okulda yardımcı ders kitabı alalım diyenlerdenseniz, maskenizle burnunuzu sıkı sıkı kapatıyorsanız, metroda sarı çizgiyi geçmiyorsanız, bu kitabı da okumayı verin. Ama o zaman da, “Gürcan Öztürk mü? Aa, Evet! Van Gogh Deyince Aklıma Müslüm Gürses Gelir kitabını almış ve okumuştum” diyemeyeceksiniz..