Her insan başarı ve mutluluk ister. Gercek başarı veya mutluluk duygusunda diğer insanların önemli bir payı olduğu hiç aklınızdan geçti mi? Sizin için mutluluk tanımı ne olursa olsun, biraz düşününce, kendi mutluluğumuzun büyük ölçüde insanlarla ilişkilerimizin türüne bağlı olduğunu anlarız.


Kitap Yorumları - (4 Yorum)
ben cok begendım cok kısa surede okudum tavsiye ederim..
Mutlu bir birey olmak için,çevremizdekilerle iletişim kurup mutlu olabilmenin yolunun karşımızdakilere değer vermekten geçtiği bu kitapta çok güzel anlatılmış.Başarı elde etmenin ,iletişim kurma yolları harika örnekler verilerek anlatılmış.tam anlamıyla mükemmel bir kitap.
Bu kitabı kütüphaneden alıp okumuştum. insan ilişkilerimde inanılmaz değişiklikler oldu. çevremde sevilen birisi oldum. Herkesin okuması gereken bir kitap.
Bu kitabı okumaya başladığınızda kendinize çok şey kattığını göreceksiniz. Elime geçtiğinde keyif alarak üç gün içinde bitirdim. Kesinlikle herkesin okumasını öneriyorum.