Sözün Önü! Söylenecek çok söz var.. En güzel söz belki de hala söylenmedi.. Bu noktada benim söyleyeceklerim var.. Anlatacak bir hikayem.. Duygularım var hissetmek istersen.. Bu bir kitap değil.. Bir edebiyat eseri de değil.. Bu başkaları için belki sıradan ama kendi içinde çok özel bir paylaşım.. ve sayenizde ihtiyaç sahibi birilerinin hayatına katkı sağlayacak bir “köprü”! Onları hiç tanımayacaksınız belki.. Belki beni de.. Ama iyilik yolunu bulacak..


Kitap Yorumları - (1 Yorum)
Güzel bir kitap, bu süreç için bozulan iyi morali, özgüveni yerinde tutma konusunda güzel bir yardımcı.